Folytatódik az osztozkodás a Toyota és a PSA-csoport között, melynek mindkét fél számára hasznos hozadéka, hogy megoszlanak a fejlesztési költségek és csupán néhány apróságot kell átkozmetikázni az autón, hogy a japánok vagy éppen a franciák arcát mutassa. Bár a most megjelent Toyota Proace City nagyon egyértelműen hordozza a Peugeot Partner génjeit. Kívülről is nagyon kevés vonalat dolgoztak át rajta, leginkább a Toyota-logó jelenti a változást.
A típus erényei azonban nem változtak, a furgon és az abból kialakított családi modell doboz formája praktikus belteret rejt. A műszerfal szintén megegyezik a francia testvérével, az érintőképernyő mögötti rendszeren is csak kisebb grafikai változtatásokat hajtottak végre, még a kormánykereket sem cserélték le a Partnerhez képest. A dobozos változat 4,4 vagy 4,7 méteres hosszal érhető el, előbbi esetében 3,3, utóbbi esetében 4,3 köbméteres a raktér. A tető 100 kilogrammal terhelhető, a hasznos teher mindkét esetben 1 tonna és elnyel 2 EUR-raklapot. A Proace City Verso opcionálisan harmadik üléssorral is kérhető.
Vezetéstámogató rendszerek tekintetében tudja, amit a kor megkíván. Sőt, még egy kicsit többet is, mint például a plexilapra vetítő szemmagasságú kijelző. Adaptív tempomat, holttérfigyelő asszisztens, táblafelismerő rendszer és vezeték nélküli mobiltöltő is van a Proace City fedélzetén. A Smart Active Vision kamerarendszer két kamerával, az autó mozgása után rakja össze a 360 fokos képet.
A motorválaszték kéttagú, mindkét esetben 1,5 literes, négyhengeres turbódízel. Az alacsonyabb teljesítményű változat 75 lóerős, az erősebb 130 lovas. Alapesetben kézi váltó jár az autóhoz, de rendelhető nyolcsebességes automata is.