Kétség kívül most éri meg igazán foglalkozni az eddig garázsban pihentetett, első generációs BMW M3-asokkal, mert nagy érdeklődés van a típus körül. Egy pár éve ért el abba a korba, hogy megbecsült veteránként kezelik az autót, a ritkább darabok pedig hajmeresztő értéket képviselnek, akár egy új autó árát is képesek kiadni érte. A világ azonban nem csak keveset futott, megkímélt darabokkal van tele. Sokan voltak úgy vele, hogy az autót saját örömükre tartották mozgásban, ami olykor megviseli a technikát.
Ezt az 1990-es BMW M3-ast például kénytelen lesz alaposan kezelésbe venni a következő tulajdonosa, ha azt akarja, hogy egyrészt működőképes legyen, másrészt igazán értékes. 135 ezer mérföldes koráig használta első tulajdonosa, ezt követően került Texas államból Floridába az autó, ahol valahol 154 ezer mérföld környékén elromlott a számláló, így a többi már csak tipp. Nagyjából még 4000 mérföld szaladt bele az autóba.
Mikor tavaly a fordulatszámmérő végén járt a mutató, sajnos a megnyúlt vezérműlánc miatt a szelepek találkoztak kicsit a dugattyúkkal, ezért a motor felújíásra szorul. Mivel meleg, száraz helyen lakott élete nagyobbik felében az autó, ezért rozsda is csak módjával található rajta az eladó szerint. A fényezés azonban ennek megfelelően elég megviselt. A kipufogó a hátsó dobtól hiányzik, mindkét ködlámpája törött, így ez a része is pótlásért kiált. Az autónak azonban nem volt komoly balesete korábban.
Amivel tehát nagy gond van, az a 2,3 literes, S14-es kódú négyhengeres sportmotor, mely 192 lóerős teljesítményű, nyomatéka 230 Nm. Amikor működik, akkor álló helyzetből 7,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig kicsivel 230 km/óra feletti.