A thaiföldi Singha sör jó néhány éve jelen van a Forma-1-ben, az évtized első felében a Red Bull-csapat támogatójaként szerepelt, majd tavalyig a Ferrari autóján volt látható az oroszlános logójuk, idén azonban már az Alfa Romeo orrán és pilótafülkéjének oldalán díszeleg az emblémájuk.

A Singha alelnöke, Voravud Bhirombhakdi a finn Ilta Sanomatnak adott interjújában elárulta, hogy az üzletet a Scuderiától átigazolt Kimi Räikkönen hozta tető alá a két szezon között, a 2007-es világbajnok egy e-mailben kereste meg.

„Azt mondta, hogy jó lenne közösen csinálni valamit, azt mondta, szereti a márkánkat. Először azt hittem, viccel” – idézte fel a cégvezető, aki nem mellesleg Ferrari-importőrként is tevékenykedik. „Nagy befolyása volt (az üzletre).”

A kérdésre, hogy mit vár a räikkönenes-Alfa Romeó-s együttműködéstől, Bhirombhakdi így felelt: „Látjuk benne a potenciált. Hiszünk a csapatban és Kimiben, máskülönben nem váltottunk volna. Hisszük, lépésről lépésre fejlődni fog a csapat.”