A munkálatokhoz szükséges terelések kiépítését szerdán fejezik be, ezt követően indulhatnak a kivitelezési munkálatok, amelyek előreláthatóan két hónapot vesznek majd igénybe.

A tervek szerint a híd teljes felületén kicserélik a szigetelést, a burkolatot, a korlátokat, valamint a vízelvezető rendszert is. A munkavégzés során az M1-es autópálya felújításához kapcsolódóan már több helyen is alkalmazott úgynevezett 2+1+1 sávos terelés lép majd életbe.

Ez azt jelenti, hogy az M1-es autópálya mindkét irányába két sávot biztosítanak, ugyanakkor az egyik normál sáv mellett – melyen a nehézgépjárművek közlekedhetnek – a belső sávok szűkítettek lesznek. Az átterelésnél és a sávelhúzásnál közlekedésbiztonsági okokból 60 km/h-s sebességkorlátozást vezetnek be.

Fontos változás lesz még a felújítási munkákhoz kapcsolódóan, hogy a 129-es csomópont Győr-nyugat, illetve az M85-ös és 85-ös utakról Hegyeshalom felé vezető felhajtó ágán stoptáblás becsatlakozást alakítanak ki kis sugarú ívekkel.