A Peugeot 307 karrierje fényesen indult, 2002-ben Év Autója címet kapott, de a viharfellegek hamar érkeztek. A 2003 májusig gyártott összes 307-est visszahívta a gyár a szervokormány szivattyújának hibás elektromos kapcsolója miatt, mert az abba bejutó víz zárlatot és tüzet okozott néhány autón.
Elektromos zűrből van a legtöbb, ide tartoznak a szoftverfrissítések, a küzdelmet feladó motorvezérlés, az állandóan kiégő izzók elöl és hátul, a sztrájkoló ablaktörlőmotorok. Közmondásos típushiba az erőtlen indexkapcsoló, amely képtelen megtartani középállásban a kart.
A 307 pályafutása alatt tizenegy visszahívási akciót élt meg, de a helyzet sokat javult a 2005-ös ráncfelvarrás után, megszűntek az elektronikai problémák.
Egy Peugeot 307 SW-t vagyis a kombi 7 személyesként is kapható, üvegtetős változatát vizsgálta meg most az Értékbecslő duója, Szörényi András és Varga Tibor, akik sok érdekességet kiderítettek erről a 8-900 ezer forintot érő francia típusról.