Az első generációs Honda Odyssey (1994-1999) egy végtelenül ötletes és praktikus, de nagyon unalmas autó volt. Tökéletes alap tehát egy sleeper, azaz egy valódi képességeit az utolsó pillanatig eltitkoló utcai sportautó építéséhez.

Családi kisbusz eszement 700 lóerővel 1

A cikkben szereplő példány 2,2 literes motorján gyári a hengerfej, de ezzel nagyjából vége is az azonosságnak: egyedi szeleprugók, dugattyúk, acél perselyek, nagyobb befecskendezők, valamint egy Garrett GTX3582R turbó került a csomagba. Ezek együttes eredményeként 727 lóerő áll a pilóta rendelkezésére, amely a gyári váltón és differenciálművön keresztül jut el a hátsó kerekekre, egyedül a tengelykapcsolót cserélték le az alkotók.

Az autó 800 méteren 246,5 km/órára gyorsult, ami jóval több, mint amire eredeti állapotában képes lett volna.

Ha pedig ezek után azt gondolod, ez minden idők legőrültebb Honda kisbusza, tévedsz: a Honda észak-amerikai sportrészlege 2013-ban egy V6-os Le Mans LM-i versenyblokkot épített be egy Honda Odyssey-be, és azzal vágott neki a Pikes Peak-i hegyi felfutónak, ahol ugye nem elég egyenesen menni.

Családi kisbusz eszement 700 lóerővel 2

Az 500 lóerős, kézi váltós autót a csapat Indycar-pilótája, Simon Pagenaud vezette. Erről a kalandról is készült videó, de még viccesebb az alatta látható film, ami megmutatja, hogyan állt volna helyt a verseny-egyterű a mindennapi felhasználás során.