A hírről időközben kiderült, hogy kacsa. Az autót a tervek szerint tovább gyártják, csak az angolok veszik le a palettáról.
Alig egy évvel megújulása után leállítja a C4 Spacetourer gyártását és értékesítését a Citroën, írja a brit Autocar, így a márka egyterűkínálata a jövőben a Berlingóra, a hétszemélyes Grand C4 Spacetourerre, valamint az akár kilencüléses Spacetourerre korlátozódik.
A Citroën a divatosabb formátumú C5 Aircross szabadidőjárművel pótolja a tágas ötszemélyes jármű mögött maradó űrt. A korábban C4 Picasso néven forgalmazott buszlimuzinhoz képest valóban tágasabb csomagtartót (640 helyett 720 liter) kínál a cég hamarosan piacra lépő kompakt szabadidőjárműve, ugyanakkor megőrizte a crossovereknél ritkán alkalmazott, ám a buszlimuzinoknál annál gyakoribb, három különálló ülésből álló második üléssort.
Nem a C4 Spacetourer az első buszlimuzin, amely búcsúzik az európai piacról. A Toyota Verso és a Kia Carens 2018-ban tette le a lantot, a Ford pedig a közelmúltban jelentette be, hogy utód nélkül szünteti meg a B-Max és C-Max modellcsaládokat.
(Osztott képeink bal oldalán a C4 Spacetourer, jobb oldalán a C5 Aircross látható)