A bennfentesek csak a japán Nürburgringként emlegetik azt a tizenkevés kilométeres, fizetős útszakaszt, amely Tokiótól alig két órányira, a Hakone hegy közelében kanyarog. Komoly emelkedők, éles fordulók, vigasztalanul esős időjárás és versenypálya minőségű aszfalt teszi különösen élvezetessé ezt az egyébként meglepően kis forgalmúnak mondott utat, ahol autógyári tesztpilóták és autós újságírók szoktak élvezkedni keményen dolgozni.

Ennél japánabb nem volt még Toyota 1

Erről a versenypályáról kapta a nevét a Toyota GT86 Hakone Edition. A limitált kiadás színvilága a térség hangulatát idézi: Hakone-zöld fényezés, bronzszínű, csavart küllős keréktárcsák és fekete légterelő hozza el az eső áztatta vulkanikus hegy képét.

Az utastérben barna-fekete kéttónusú kárpitozás, burkolatok és öltések határozzák meg a hangulatot. A műszerfalat és a prémium csomagtérszőnyeget hímzett GT86 logó díszíti; az indítókulcshoz barna tokot kínálnak, a kézikönyvet hímzett borítóba csomagolják.

Ennél japánabb nem volt még Toyota 29

A GT86 Hakone Edition hatfokozatú kézi vagy automata sebességváltóval rendelhető, motortuning most sincs, miért is volna, ha már eddig sem volt. A modell 2019 őszétől elérhető; a jelenlegi tervek szerint kizárólag az észak-amerikai piacon.