Nem lazsáltak a Kahn Automobiles döntéshozói: alig három nappal a nagy hír után bemutatták az ifjú Archie tiszteletére épített terepjárójukat.
A királynő uralkodásának hatvanadik évfordulójától kezdve Vilmos és Katalin házasságáig számos alkalommal épített már emlékautót a Kahn csoport: azaz nem ajándékozták a királyi családnak alkotásukat, viszont a hírverést meglovagolva tovább erősítették saját hírnevüket.
A cég nagy szerelme a Land Rover Defender, amelyet bár évek óta nem gyártanak már, mindig akad egy-egy átalakítható példány. Ezúttal egy 110-es (közepes méretű), duplafülkés pickupot vettek kezelésbe: megnövelték a nyomtávját, speciális 3D fényezést kapott, módosították a hűtőmaszkot és a fényszóró-kereteket, az első kerékdobokra légbevezető nyílásokat metszettek.
Az utastérben luxus-versenyautót idéző környezet fogad, alumínium pedálokkal, apró sportkormánnyal és igényesen steppelt bőrbe borított kagylóülésekkel. Szintén bőrbe kötötték a műszerfalat és a kesztyűtartó fedelét.
Ettől függetlenül nem lett sportautó a Defender: egyrészt, mert a 2,4 literes dízelmotorhoz nem nyúltak hozzá, másrészt mert az 5 centis futóműemelés nem javított a modell eleve nem kiemelkedő kanyarstabilitásán.
A hab a tortán a 4HRH (for his royal highness, azaz őkirályi fenségének) rendszám – Afzal Kahn híres rendszámgyűjtő Angliában, többek között az ő tulajdonában van a vagyonokat érő F1 rendszám.