A Lexustól megszokott, és egyre ritkább 5.0 literes, nyolchengeres szívómotor helyett (hivatalosan egyelőre meg nem erősített) négyliteres turbómotort kaphat a típus, tehát a japánok is beadják a derekukat, és a feltöltés útjára lépnek. Felmerült ugyanakkor a hibrid hajtáslánc gondolata is: ez ma már a legkevésbé sem számít eretnekségnek a szupersportautók világában, a Lexusnál pedig komoly tapasztalattal rendelkeznek arról, hogyan lehet ötvözni és kiaknázni az elektromos hajtás teljesítménynövelő, illetve emissziócsökkentő potenciálját.
Akármilyen formában ölt is testet az LC F, a japán Best Car magazin szerkesztői szerint tovább fokozható az extázis: úgy vélik, alig egy évvel az LC F után, már 2021-ben megérkezhet az LC F Track Edition.
A sportverziónak megelőlegezett 600 lóerős teljesítményhez képest így további legalább tízszázalékos erőtöbblettel számolhatunk, ami a GT-k világából már a szupersportkocsik közé emeli át a Lexus LFA kvázi utódját.
Mindez akár alaptalan spekuláció is lehetne, ám a Tojoda Akio cégelnök által néhány éve meghirdetett, általános fiatalító program pont az ilyen izgalmas, a Toyota-csoport motorsport hagyományait is ápoló, de legfőképpen vadonatúj ügyfélköröket megszólító és a márkához csábító típusok fejlesztését és forgalomba bocsátását célozta meg.
Mivel pedig a Lexus esetében a szupersport LC megvalósításához szükséges szándék és a technológia egyaránt rendelkezésre áll, már csak a pénzügyi osztályon múlhat a megvalósulás.