Miután áprilisban megdöntötte a Pendine-i homokpart motorkerékpáros sebességi rekordját, Zef Eisenberg május 18-án újabb rekordkísérletre vállalkozott ugyanitt – ezúttal autóval!
A 2014-es gyártású Porsche 911 Turbo futóművét megemelték, hogy ne üljön fel a homokon az autó, az utasteret viszont nem bántották, mert a laza talajon kifejezetten előny a tömeg. Annál többet változtattak a motoron. A blokkot 4,1 literesre fúrták fel, belső részeit kicserélték. Új váltót és tengelykapcsolót kapott, módosították az olajhűtőt és az üzemanyag-ellátó rendszert. A munka eredményeként az autó csúcsteljesítménye elérte az 1200 lóerőt.
Hiába persze, mert a parti homokon nem tudott mit kezdeni ekkora teljesítménnyel a pilóta, így visszavették 1000 lóerősre a motort. Így már megszülethetett a rekord, pontosabban a rekordok: ő volt az első, aki kerekein (nem pedig pl. rakétával) hajtott járművel 534,2 km/órával száguldott homokon, egy mérföldes távon pedig 338,4 km/órára gyorsult fel. Ment volna ez gyorsabban is, de közbejött egy baleset: amikor második nekifutásra 345,9 km/óránál járt, amikor 3/4 mérföldnél defektet kapott, autója pedig 800 méteren keresztül pörgött függőleges tengelye körül – szerencsére nem csapódott bele a tengerbe, mert akkor Zef Eisenberg aligha ünnepelhetné azt, hogy ő az egyetlen ember a világon, aki motorral és autóval egyaránt megdöntötte az abszolút, illetve egy mérföldes sebességi csúcsot Pendine-ben.