Minden idők egyik legjobb japán sportautója az eredeti Honda NSX, melyből most egyszerre két, szinte új példányt kínálnak eladásra Tokióban. Bár az autókat külön árulják, biztosan nem véletlenül pózolnak együtt több képen is. Mindkettő éke lehet bármilyen autógyűjteménynek, de befektetésnek sem utolsók. A kettő együtt közel 125,5 millió forintnak megfelelő összeget ér, ami az autók állapotát tekintve aligha hagy kétségeket.
Az egyik egy 1995-ös évjáratú, mindössze 860 kilométert futott NSX Type R. Kétség sem férhet ahhoz, hogy a japánok mindent megtettek annak érdekében, hogy sportosabb legyen az NSX, ezért keményebb futóművet kapott és 120 kilogrammot faragtak a súlyából. Csupán 464 darab készült a 270 lovas, 3 literes, szívó V6-os VTEC motorú NSX-ből. Mindkét autó fehér színű és pirossal kárpitozták a belsejét, ami elég jellegzetesen hondás összeállítás.
A másik autó 2005-ös és 560 kilométert tekertek bele, ez már egy NSX-R. Erről ugyan eltűnt a bukólámpa, de 290 lóerős, 3,2 literes V6-ost tettek a vadászgépekre hajazó pilótafülke mögé. Ezt Motoharu Kurosawa 2002-ben 7 perc 56 másodperc alatt kergette körbe a Nordschleifén, mely a jóval erősebb Ferrari 360 Challenge Stradaléval megegyező idő. 1270 kilogrammra szorították le a száraz súlyát, aminek érdekében karbon-kevlár üléseket kapott, kidobálták belőle a hangszigetelést, a rádiót és a szervókormányt is.