Kombi elődjénél 76 mm-rel hosszabb, tizenhattal szélesebb és nyolc milliméterrel magasabb az új generációs BMW 3 Touring; a tengelytáv 41 mm-rel nőtt. A tavalyi Párizsi Autószalonon leleplezett, új generációs szedánhoz képest viszont szinte semmiben nem mutat eltérését: ugyanúgy 4709 mm hosszú, 1827 mm széles, tengelytávja ugyanúgy 2851 mm, egyedül a magasság nőtt 2 mm-rel 1442 mm-re.
Kombi elődjénél 76 mm-rel hosszabb, tizenhattal szélesebb és nyolc milliméterrel magasabb az új generációs BMW 3 Touring; a tengelytáv 41 mm-rel nőtt. A tavalyi Párizsi Autószalonon leleplezett, új generációs szedánhoz képest viszont szinte semmiben nem mutat eltérését: ugyanúgy 4709 mm hosszú, 1827 mm széles, tengelytávja ugyanúgy 2851 mm, egyedül a magasság nőtt 2 mm-rel 1442 mm-re.
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés a motoros csomagtérajtó-mozgatás, valamint a külön nyitható hátsó szélvédő; utóbbi esetében a nyílás 20 mm-rel szélesebb, mint korábban. A kéz nélküli csomagtérajtó-nyitás feláras opció.
Alapfelszerelés a motoros csomagtérajtó-mozgatás, valamint a külön nyitható hátsó szélvédő; utóbbi esetében a nyílás 20 mm-rel szélesebb, mint korábban. A kéz nélküli csomagtérajtó-nyitás feláras opció.
Fotó megosztása:
Hátul alapértelmezett a LED-es zárófény, a tetőspoiler és a dupla kipufogó.
Hátul alapértelmezett a LED-es zárófény, a tetőspoiler és a dupla kipufogó.
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés a tetősín, valamint a B és C oszlopok alumínium díszítése; illetve az oldalablakok alumínium szegélye.
Alapfelszerelés a tetősín, valamint a B és C oszlopok alumínium díszítése; illetve az oldalablakok alumínium szegélye.
Fotó megosztása:
Az utastér szintén a szedán normáját követi. Új rajzolatú multifunkciós, ujjtámaszos bőrkormány, vízszintes tájolású műszerfal várja a vezetőt.
Az utastér szintén a szedán normáját követi. Új rajzolatú multifunkciós, ujjtámaszos bőrkormány, vízszintes tájolású műszerfal várja a vezetőt.
Fotó megosztása:
Az elődmodellnél tágasabb a váll- és fejtér, hátul nőtt a lábtér és könnyebb a be- és kiszállás.
Az elődmodellnél tágasabb a váll- és fejtér, hátul nőtt a lábtér és könnyebb a be- és kiszállás.
Fotó megosztása:
Az orrkialakítás a szedánnál megismert sémát követi. A dupla fényszóró minden esetben LED-es, felárért adaptív, illetve lézeres kivitelben is rendelhető.
Az orrkialakítás a szedánnál megismert sémát követi. A dupla fényszóró minden esetben LED-es, felárért adaptív, illetve lézeres kivitelben is rendelhető.
Fotó megosztása:
Maga a csomagtartó kereken 500 literes – az előző kombi 495 litert tudott, az új generációs szedán csomagtere 480 literes. A 40:20:40 arányban osztott támlákat ledöntve 1510 literes üreget kapunk; itt 10 literrel nőtt az új generációs kombi a régihez képest. A támlák a csomagtér jobb oldaláról, gombnyomással oldhatók.
Maga a csomagtartó kereken 500 literes – az előző kombi 495 litert tudott, az új generációs szedán csomagtere 480 literes. A 40:20:40 arányban osztott támlákat ledöntve 1510 literes üreget kapunk; itt 10 literrel nőtt az új generációs kombi a régihez képest. A támlák a csomagtér jobb oldaláról, gombnyomással oldhatók.
Fotó megosztása:
A padló opcióként ötletes csúszásgátló betétekkel is kérhető, ami újdonság a kategóriában. Ezek alaphelyzetben a padló szintje alá simulnak, és csak a csomagtérajtó lezárásakor emelkednek ki.
A padló opcióként ötletes csúszásgátló betétekkel is kérhető, ami újdonság a kategóriában. Ezek alaphelyzetben a padló szintje alá simulnak, és csak a csomagtérajtó lezárásakor emelkednek ki.
Fotó megosztása:
A padló opcióként ötletes csúszásgátló betétekkel is kérhető, ami újdonság a kategóriában. Ezek alaphelyzetben a padló szintje alá simulnak, és csak a csomagtérajtó lezárásakor emelkednek ki.
Az orrkialakítás a szedánnál megismert sémát követi. A dupla fényszóró minden esetben LED-es, felárért adaptív, illetve lézeres kivitelben is rendelhető.
Alapfelszerelés a tetősín, valamint a B- és C-oszlopok alumínium díszítése; illetve az oldalablakok alumínium szegélye.
Hátul alapértelmezett a LED-es zárófény, a tetőspoiler és a dupla kipufogó.
Az utastér szintén a szedán normáját követi. Új rajzolatú multifunkciós, ujjtámaszos bőrkormány, vízszintes tájolású műszerfal várja a vezetőt.
Az elődmodellnél tágasabb a váll- és fejtér, hátul nőtt a lábtér és könnyebb a be- és kiszállás. Hátra befér három gyermekülés, bár csak két Isofix aljzat van.
Alapfelszerelés a motoros csomagtérajtó-mozgatás, valamint a külön nyitható hátsó szélvédő; utóbbi esetében a nyílás 20 mm-rel szélesebb, mint korábban. A kéz nélküli csomagtérajtó-nyitás feláras opció.
A csomagtartó 112 mm-rel szélesebb, nyílása 30 mm-rel magasabb és 125 mm-rel szélesebb, a perem 616 mm-re süllyedt, és kisebb a szintkülönbség a perem és a padló között (35 helyett 8 mm). A motorosan elrejthető és kihúzható vonóhorog opciós.
Maga a csomagtartó kereken 500 literes – az előző kombi 495 litert tudott, az új generációs szedán csomagtere 480 literes. A 40:20:40 arányban osztott támlákat ledöntve 1510 literes üreget kapunk; itt 10 literrel nőtt az új generációs kombi a régihez képest. A támlák a csomagtér jobb oldaláról, gombnyomással oldhatók.
A csomagtartó roló, illetve a határoló háló használaton kívül elfér egy, a padló alatt kialakított üregben.
A padló opcióként ötletes csúszásgátló betétekkel is kérhető, ami újdonság a kategóriában. Ezek alaphelyzetben a padló szintje alá simulnak, és csak a csomagtérajtó lezárásakor emelkednek ki.
A BMW 3 Touring bevezetésekor háromféle motorral lesz kapható, hat különböző konfigurációban. A kisebbik dízel az egyetlen, amely kézi váltóval kapható; a nagy dízelmotor nem rendelhető hátsókerék-hajtással. Később érkezik a 374 lóerős M340i xDrive, a 150 lóerős 318d, illetve 2020-ban jön egy plug-in hibrid verzió.
Az új generációs BMW 3 szedánról szerzett első benyomásainkról itt olvashatsz, alapos tesztért kattints ide.