Mintha egy tükörfóliával bevont fűnyírókés forogna a LED-es fényforrások előtt: máshogy nem tudjuk leírni a Lexus BladeScan lámpatechnológiáját. A rendszer, ahogy már megírtuk, ezeket a forgó pengéket világítja meg, majd ezekről verődik vissza a fény a vetítőlencsére. A visszaverődés szabályozásával, illetve a fényforrás rettentő gyors be- és kikapcsolásával a Lexus rendszere ugyanazt a hatást éri el, mint a németeknél már ismert mátrix LED technológia: az út bizonyos pontjait megvilágítja, másokat sötéten hagy. A fényerő extrém: a korábbi 32 méter helyett már 56 méterről észlelhetők a gyalogosok.
Viszont Amerikában, ahogy említettük, csigatempóban halad az autók műszaki tartalmát 1967 óta szabályozó törvénykönyv modernizálása. A régi szabályozásra hivatkozva korábban már elutasították a Lexus adaptív fényszóróját, az Audi dinamikus irányjelzőit, most pedig megint a japánokon csattan a középkori ostor: Amerikában ugyanis egyszerre nem világíthat a tompított és a távolsági fény, márpedig itt nem is lehet szétszedni a kettőt.
A megoldás rém egyszerű: Európa kap adaptív LED-es világítást, Észak-Amerika nem. Az egész legnagyobb vesztesei a kanadaiak: náluk gyártják ugyanis a kontinensre szánt összes RX-et, így mivel az USA-ban eladhatatlan, ők sem kapnak forgótükrös fényszórót. Szegények.