1365 kilogrammos menetkész tömegével alig 145 kilóval nehezebb egy háromajtós dízel MINI-nél, és ennek megfelelően 270 Nm nyomatékával viszonylag fickósan is gyorsul a márka első villanyautója. 0-60-ra 3,9, 100-ra 7,3 másodperc alatt gyorsul az autó, végsebességét 150 km/órában korlátozta a gyár.
A 32,6 kWh kapacitású Li-Ion akkuk egy teljes feltöltésével 235-270 kilométert tehetünk meg a szigorúbb WLTP-norma szerint.
Az akkucellákat T alakban elrendezve helyezték el az első ülések között és a hátsók alatt, így a csomagtartó ugyanakkora, mint a belső égésű motorral szerelt modelleken: alaphelyzetben 211, az üléseket lehajtva 731 liter.
18 mm-rel megemelték a hasmagasságot, hogy jól elférjenek az akkuk, de a tömegközéppont így is 30 mm-rel mélyebben van, mint a Cooper S kivitelben.
Tölteni ugyanott lehet a kocsit, ahol a benzint vagy a gázolajat tankolnánk bele.
A dizájnerek a csekély légellenállásra helyezték a hangsúlyt, a diffúzortól a keréktárcsákon át az egyedi (zárt) hűtőmaszkig minden erről szól.
Négyféle üzemmód áll rendelkezésre, a sportostól az ultratakarékosig; ezeket piros, fehér vagy zöld megvilágítás jelzi. A fékenergia-visszanyerés mértéke két fokozatban állítható.
Videón is megnézheted a MINI vadonatúj villanyautóját, csak kattints ide!