A Corvette nyolcadik generációja több területen is nagy változást hoz. Egyrészt leváltják a klasszikus orrmotoros elrendezést, a C8 is középmotoros lesz, vagyis a blokk az utastér mögött közvetlenül foglal helyet. Ráadásul a V8 karaktere is változik, . az eddigi 6,2 literes, kompresszoros V8-ast például kisebb lökettérfogatú, de szintén nyolchengeres motor válthatja, immár hatékonyabb turbófeltöltővel.
Belül pedig a kormány hoz nagy újítást. Az általában alul, vagy alul-felül lapított sportos volánok már nem jelentenek nagy újdonságot, ez a darab viszont olyan furcsa arányokkal rendelkezik, hogy nehéz róla levenni a tekintetünket. Inkább tojás, mint kör, felül jó sok markolni valóval, alul pedig két küllővel, gombokkal megpakolva.
Az utastérbe szerelve, kiszivárgott kémfotón látszik igazán, mennyire fura cucc ez.