Amikor elindult az MAN TGE gyártása a lengyelországi Wrześniában, akkor talán még senki sem gondolta, hogy az eredetileg VW Crafternek fejlesztett furgon rövid idő alatt ennyire népszerű lesz az üzemeltetők körében. Az MAN legkisebb haszonjárműve júniusban átlépte a 20 ezres darabszámot és a jubileumi darab ráadásul egy elektromos verzió volt. Nem kellett sokat várni az újabb mérföldkőre, a gyártó ugyanis bejelentette, hogy a norvégiai DB Schenker bázis után a svájci posta is vásárolt belőle egy kisebb eTGE flottát.

A csomag és levélküldő társaság 11 darab normál, 3,64 méter tengelytávolságú, 2,59 méter magas eTGE-t szerzett be, amelyek három város környékén álltak forgalomba. A bő egytonnás teherbírással rendelkező elektromos furgonokat 36 kWh teljesítményű akkumulátorokkal szerelték, hajtásukról 136 lóerős (100 kW) elektromotor gondoskodik.

Energiatároló berendezésük gyorstöltéssel 45 perc alatt, lassú töltéssel pedig 5,5 óra alatt tölthető fel. Ezt követően pedig 173 kilométert (NEDC) képesek megtenni. A járművek meglehetősen gazdag felszereltséggel érkeztek a svájci postához, többek között oldalvédelmi asszisztenssel, tolatókamerával és parkoló asszisztenssel is felszerelték őket.

A társaság úgy számol, hogy az ilyen járművekkel városi fuvarjaik 3/4-e megvalósítható lenne, éppen ezért tervbe vették, hogy 2023-ig legalább 400 elektromos furgont vásárolnak. A most üzembe állított 11 darab eTGE a számítások szerint évente 40 tonna, vagyis egy kamionnyi szén-dioxid-kibocsátástól óvja meg a környezetet. Svájc energiatermelésének több mint a fele vízi erőművekből származik és az ország 2050-ig fokozatosan áll át a megújuló energiaforrásokra az elektromos áram előállítását illetően. A svájci posta tehát tudatosan tervez a nullemissziós furgonokkal.