Ló és lovasa, a megfelelő egyensúly, a vezetés puritán élménye, ami nem a teljesítmény hajhászásán alapul. Minden autórajongó ismeri a Mazda MX-5 filozófiáját, amihez már a negyedik generáció óta ragaszkodnak a japánok. Nincs turbó, nincs, még a legvadabb, leglimitáltabb kiviteleknél sincs több lóerő kétszáznál, mert úgy jó.

Ez az építés viszont páros lábbal száll bele ebbe az elképzelésbe. Mint egy bekokainozott elefánt a porcelánboltban, széttör mindent, amiről valaha a Miata szólt. A kifinomult, visszafogott élvezet helyett a gumigyilkos káoszt szabadítja el, hiszen orrában ott a Dodge V8-as Hellcat blokkja, ami kompresszorral termel 707 lóerőt.

Nem is ragozzuk tovább, nézzétek meg a videót, hatodik fokozatban csapja ki a farát, de kegyetlenül.