1975 novemberében mutatkozott be az Porsche akkori belépőmodellje, a 924-es. Keményvonalas rajongók bírálták az autót a vízhűtéses négyhengeres motor és a szerényebb menetteljesítmények miatt, de hatalmas siker és többek között a transaxle elrendezésnek hála remek vezethetőségű autó lett. 1984-ben jelent meg az erősebb 924S,  az új olcsó Porsche, amely a 944-es motorját és fékjeit kapta a korábban megszokott csomagolásban. Természetesen versenyautó is készült belőle, aszfaltra és terepre egyaránt. A Safari verzió ma roppant sokat ér, ezért költséghatékonyabb építeni egyet, ahogyan ezzel is tették.

Kiránduláshoz ajánlják ezt a terepre reszelt Porschét 1

Átfogó felújításon esett át az autó, melynek keretében újrafényezték az eredeti piros árnyalattal, aztán könnyen eltávolítható fóliák formájában kerültek rá a fehér és arany dekorelemek. A ralis hangulat egyértelmű és rettentően jól áll a 924-esnek. Magasan álldogál a 15 colos Braid Fullrace TR felnikre szerelt BFGoodrich KO2 gumikon. Rengeteg LED világít az autó orrán, még a bukólámpában is, Yakima tetőcsomagtartóra rögzíthető a benzineskanna és Garmin navigációs rendszer segíti a tájékozódást. CB-rádió és néhány USB-port is van a fedélzeten.

Kiránduláshoz ajánlják ezt a terepre reszelt Porschét 23

Short shiftert és új kuplungot kapott az öthangos kézi váltó, de a motor maradt a gyári 2,5 literes, négyhengeres. A a plusz súlyok ellenére is alig több mint 1 tonnás autóval elboldogul a 150 lóerő. Új vezérléssel, tömítésekkel bizonyára sok gondtalan csapatás van még a terepre készített 924-es Porschében.

Kiránduláshoz ajánlják ezt a terepre reszelt Porschét 24