A Volkswagen továbbra sem hagyja, hogy az izmos kisautók vagy kompaktok rajongói erős szabadidő-autókba üljenek, még mindig kínál olyan modelleket, mint a Polo GTI. A Polo legerősebb változatában lévő 2 literes, négyhengeres turbómotor 200 lóerőt és 320 Nm nyomatékot tud, amiben bőven van még potenciál. Ezt a németországi Ottenbeckerben működő Siemoneit Racing mutatta meg, akik bőven találtak még lovakat.

Ilyen pályagép lesz a Polo GTI-ből, ha ráköltöd az árát még egyszer 1

A csapat 316 lóerőt és 430 Nm nyomatékot hozott ki a 2 literes TSI-ből. Ehhez nagyobb turbófeltöltő kellett, új kipufogórendszer, valamint intercooler és persze egy kis okosítás. Nem hagyták érintetlenül a DSG váltót sem, hogy egész biztosan képes legyen kezelni a megnövekedett nyomatékot. Hogy ideális pályagép benyomását keltse, kínálnak alá KW Clubsport futóművet, 18 colos ATS felniket, melyekre Michelin Pilot Super Sport gumikat húznak. A leglátványosabb azonban a két Recaro kagylóülés mögött lévő bukócső. Ez persze a hátsó pad helyre kerül.

Ilyen pályagép lesz a Polo GTI-ből, ha ráköltöd az árát még egyszer 2

A több mint 300 lóerős Polo 1,5 másodperccel gyorsabban, 5,2 alatt futja a 100-as sprintet és végsebessége is 250 km/óra feletti. Utóbbi közel 20-szal több a gyári adatnál. A legdurvább azonban, hogy összesen 6,5 millió forintot lehet így elverni a 7 milliós árról induló Polo GTI-re.