Bár hamarosan megérkezik a BMW 8-as sorozatának legsportosabb modellje, az M8 és a 625 lóerős Competition változat, bizonyára sokan nem szeretnének várni az erős kupéjukra, ezért a Manhart kezelésbe vette az M850i-t. Ebben épp úgy 4,4 literes, biturbó V8-as motor van, mint az M-es változatban, csak épp 530 lóerős teljesítménnyel. Naná, hogy az első dolguk volt ezen javítani.

Manhart a megoldás azoknak, akik nem tudnak várni az M8-asra 1

Az autó néhány kiegészítőt is kapott, mint az apró légterelő elöl vagy a hátsó szárny, de alapvetően maradt minden a régiben, ha nem számítjuk az arany csíkozást. 21 colos felnikkel szerelték és 30 milliméterrel ül közelebb az aszfalthoz a Manhart 8-asa.

Az MH8 600 névre keresztelt autó 621 lóerőt teljesít, mellé 890 Nm nyomatéka van. (Korábban 530 ló és 750 Nm volt.) Azt persze nem árulták el, hogy ez miben változtat a dinamikán, de hasonló teljesítménnyel az M8 3 másodperces 100-as gyorsulást és 300 km/óra feletti végsebességet produkál.

Manhart a megoldás azoknak, akik nem tudnak várni az M8-asra 17