Amikor Jeremy Clarkson incidense után a híres trió másik két tagja is elhagyta a Top Geart, a BBC új arcokkal töltötte fel a műsort, így került a Jóbarátokból ismert Matt LeBlanc is a műsorvezetők közé, valamint Chris Harris, akit már rég ismert az internet remek videóiról és cikkeiről. Az angol imádja az autókat és saját gyűjteménye is rendkívül sokszínű. A korai Citroën Kacsától kezdve az első generációs BMW M5-ösön át egészen az új Porsche 911-esig terjedt a skála, így az sem csoda, hogy egy Camaro Z/28-as is a kollekció része volt.
Még 2015-ben 360 kilométernyi mérfölddel az órájában adták át az autót Chris Harrisnek a Litchfield Motorsnál. Az autó ugyan angol rendszámot kapott – öt másik példánnyal együtt -, de nem jobbkormányos. Az utolsó szervizlátogatása 2018 decemberében volt, most pedig 12 819 kilométerrel keresik a második tulajdonosát, akinek nem csak szimplán átadják a kulcsokat. Az árban benne van a különleges átadás is, melynek során maga Chris Harris mutatja meg, hogyan is kell bánni a Camaróval.
Chris Harris nem bízta a véletlenre, az egyik legfinomabb szeletet vette el a Chevrolet tortájából, a Camaro Z/28 ugyanis tényleg azoknak szól, akik szeretik vezetni az autót. A 7 literes, LS7-es V8-at a Corvette Racinggel közösen fejlesztették. Több mint 510 lóerős teljesítményét 6100-as fordulaton adja le, 652 Nm nyomatéka pedig már 4800-tól rendelkezésre áll. Ezt a rengeteg erőt bírja a Tremec TR-6060-as 6 gangos kézi váltó. A hátsó tengelyen sperr, a hatalmas felniken pedig Michelin Pilot Sport Cup 2 gumik vannak.
Úgy több mint 1,7 tonna, hogy a Z/28-as mintegy 130 kilogrammal könnyebb a ZL1-hez képest. Ebben nincs a csomagtérnek burkolata, vékonyabb a hátsó ablaka, kidobtak belőle egy csomó zajcsillapítót és a légkondit is felár ellenében szerelték bele. Kevesebb mint 4,5 másodperc alatt sprintel 100-ra, ha ügyesen vált a Recaróban ülő pilóta, a végsebessége pedig 277 km/óra. A megállást a Brembo karbon-kerámia fékekre lehet bízni.