Elődjénél 20 mm-rel alacsonyabb, ugyanennyivel szélesebb az új generációs Hyundai i10 karosszériája. Mégsem ez fog feltűnni először a szemlélőnek, hanem a hűtőmaszk sarkaiba betűzött, kör alakú nappalifény-páros, esetleg az X-alakúnak mondott, de valójában csak látványos burkolatokkal megbolondított hátsó tetőoszlop.
Mostantól az i10 is rendelhető kontrasztos tetőfényezéssel: a piros vagy fekete tetőlemez és a tíz különböző karosszériaszín összesen 22 módon variálható.
A beltérben az ajtókárpitból kiemelkedő légbeömlők, a méhsejt mintázatú ajtópanelek, a kesztyűtartó feletti, nyitott tárolórekesz és persze a multimédiás rendszer tűnik fel, amelynek 8 colos képernyője okostelefonos csatlakozást, tolatókamerát és online információs szolgáltatást szolgál ki.
A csomagtartó 252 literes, ennél is fontosabb, hogy peremét 29 mm-rel mélyebbre ültették. A hátsó ülések egyetlen kézzel ledönthetők, a csomagtérpadló két szinten helyezhető be.
Vezetőtámogató funkciókban bővelkedik az autó, adaptív távfény, ráfutásos ütközéselkerülés, sávban tartó funkció és egy sor egyéb támogató rendszer segít a vezetőnek.
Motorból kettővel indít az autó, az egyliteres, háromhengeres 67 lóerős, az 1,2-es négyhengeres 84 lóerős. Az ötfokozatú kézi váltó mellett szintén ötös robotváltó is kérhető. Mindegyik start-stopos.
Kattints ide, hogy videón is megnézhesd a Hyundai apró újdonságát.