A Brabus leginkább azokat szolgálja ki, akik rettentően erős és borzalmasan drága ritkaságot szeretnének maguknak Mercedes-alapokon. Most azonban valami olyat igyekeztek kihozni az új G-osztályból, mely az eredeti célhoz közelebb áll. Ebben az esetben ugyanis a G dízel változatát vették kezelésbe és a terepes használatot helyezték előtérbe.

Luxusterepjáró, dízelmotorral, a Brabustól 1

Ez azonban még nem jelenti azt, hogy ne került volna fel az autóra egy tucat dekorelem vagy küszöböt bevilágító LED-ek, továbbá a sérülékenyebb elemek is fényezettek, így valószínűleg az Adventure kivitel nem más, mint egy bemutató. Ezzel csupán azt jelzi a Brabus, hogy erre is képesek, ha a kedves vevő kalandosabb autóra vágyna, de nem szeretne olyanban erdőt járni, ami akárki garázsában állhat.

Luxusterepjáró, dízelmotorral, a Brabustól 21

A karosszéria 100 mm-es szélesítést kapott és 20 colos felniken feszülnek a terepgumik a Brabus G-osztálya alatt, mely 40 mm-rel nagyobb hasmagasságot kínál. Csörlő, masszív tetőcsomagtartó és LED-es szúrófények segítik a terepes használatot. A G 350 d-t itt Eco PowerXtra D35-nek hívják és 330 lóerőt, valamint 690 Nm nyomatékot tud. Ezzel 7,2 másodperc alatt gyorsul és 202 km/óra a végsebessége. Ezek azonban terepen nem igazán lényeges adatok.

Luxusterepjáró, dízelmotorral, a Brabustól 22