A technológia adott, már csak az a kérdés, hogyan tálaljuk – a jelek szerint ez a kérdés foglalkoztatta a leginkább a Hyundait, amikor megalkotta a ’45’ névre keresztelt tanulmányautót.
A név arra utal, hogy pontosan 45 éve született meg a modern Hyundai: a márka ekkor, 1974-ben mutatta be első tanulmányautóját, a Pony Coupé Conceptet. Ennek az alapvető formavilága jelenik meg most modern értelmezésben.
A részletek persze XXI. századiak, a külső tükröt helyettesítő, forgózsámolyra szerelt, folyamatosan tisztított lencse mögül dolgozó kamerarendszerrel, projektoros kijelzőrendszerrel, teljesen sík padlólemezzel.
Bár nem mondták ki, a skandináv építészeti hagyományok is tetten érhetők a dizájnban. Természetes anyagokból építkező, szellős belső tér, kanapészerű ülések, átlátszó ajtózsebek teremtenek otthonos hangulatot – mármint azok számára, akiknek bejött a hetvenes évek lakberendezési irányzata.
Az autó formai koncepció, ezért a Hyundai nem is bonyolódott bele műszaki részletekbe: elmondásuk szerint azonban a 45 iránya meghatározhatja a jövő elektromos Hyundaiainak arculatát.