Jövőre rajtol az elektromos túraautó-bajnokság, az ETCR, és miután a WTCC-ben sikereket aratott, ebből már csak presztízsből sem maradhatott ki a Hyundai.
Az ügyfélcsapatok számára fejlesztett, hátsókerék-hajtású autó villanymotorja a két tengely között helyezkedik el, teljesítményéről nincsenek információk.
Nagyon gyenge mindenesetre nem lehet, hiszen a SEAT saját ETCR-versenyautójának teljesítménye 680 lóerő – igaz, azt két villanymotor állítja elő.
Az elektromos túraautó-bajnokságban (ETCR) négy- vagy ötajtós szériamodellek indulhatnak, legfeljebb 500 kW (677 LE) csúcsteljesítménnyel és 300 kW (405 LE) állandó teljesítménnyel, hátsókerék-hajtással. Az akkumulátorok maximális kapacitása 65 kWh. A hajtáslánc (villanymotor, erőátvitel, akkucsomag) minden autóban ugyanaz lesz, a futómű elöl MacPherson, hátul kettős keresztlengőkaros konstrukció.