A modern autókban körkörösen védnek bennünket a légzsákok – legalábbis a kívülről érkező erőhatásoktól. Az utastéren belül is leselkednek azonban ránk veszélyek: oldalirányú ütközésnél például összefejelhetünk a mellettünk ülővel, de az anyósülésen elhelyezett táska is komoly veszélyforrás lehet.
Az utóbbi ellen nem jelent igazi védelmet, az egymás mellett ülő utasok fejét azonban óvja a koccanástól a Hyundai-csoport új fejlesztése, a belső oldallégzsák.
A vezetőülés belső felébe beépített légzsákot belső hevederrel szerelték fel, amelynek köszönhetően akkor is megtartja alakját, ha egy ember súlya nehezedik rá.
A légzsák vezérlését nem szabályozza ülésfoglaltsági érzékelő, akkor is nyílik, ha senki nem ül a jobb első ülésen. Ilyenkor is hasznos azonban, érvel a gyár: vigyáz a vezetőre, ha a jobb oldalról ütközik vele valaki, illetve nem engedi, hogy az utasülés irányába eldőlve másodlagos sérülések érjék.
A középső oldallégzsák piaci bevezetésének nem tűzték ki a konkrét időpontját, azt a cégcsoport „leendő új típusaiban” fogják bevetni.