Lapo Elkann egyre többet tesz azért, hogy ne csak az egykori Fiat-vezér Gianni Agnelli botrányos unokájaként emlékezzünk rá, hanem előtérbe helyezi már rég működő vállalkozását, melyben autóknak adnak egyedi megjelenést. A Garage Italia Customs a Paganitól kezdve a Ferrarin át egészen a régi Fiat Pandáig minden autót kezelésbe vesz.
Pandával egyébként volt már dolga Lapo Elkann cégének, akkor Gianni Agnelli Panda 4X4-esét újították fel, melyet Svájcban használt. Most egészen más irányt vettek ezzel a barna Pandával, az eredeti motor helyett villanymotor került a gépháztető alá. Érzik az új idők szelét, ezért egyre több ilyen átalakítást láthatunk majd tőlük az Icon-e sorozatban. Ahogy a neve is sejteti, itt régebbi autók kapnak majd elektromos hajtást.
Több beszállítóval dolgoznak, a gumikat a BFGoodrich és a Kormoran (téli) szállítja, a hangzásról pedig a JBL gondoskodik. A villanyos hajtás inkább városi használatot feltételez, hiszen maximum 115 km/órás sebességre képes, a hatótávja nagyjából 100 kilométer. Type 2-es csatlakozón keresztül a töltési teljesítménytől függően 3-8 órán át kell tölteni.