A svédek nem köntörfalaznak, és nincs maszatolás, marketing duma. Nincs „tudtunk volna jobbat menni”, ez nem egy Elon Musk-féle légvárakra épített birodalom. Ez egy kis, őszinte cég, ahol egyetlen egy cél van: arcletépő, fájdalmas brutalitással tépő autókat gyártani.
Amikor a Bugatti Chiron a németországi Ehra-Lessien tesztpályán elérte a 490,484 km/órás tempót, minden tekintet rájuk szegeződött, mint egyetlen, lehetséges kihívóra. A válasz nem is maradt el, egyszerűen kijelentették, hogy a rekord még mindig náluk van, ugyanis a Chiron zárt pályán futotta a rekordot, és ráadásul átépített rekord-prototípusként, nem egy az egyben szériakivitelben.
Ezzel szemben 2017-ben egy Koenigsegg Agera RS 447,14 km/óra sebességet ért el egy nevadai sivatag lezárt hosszú egyenesében, tehát közúton, szériaautóval még mindig ők a leggyorsabbak.
Hogy nyomatékot is adjanak a mondandójuknak, azért egy rekordot még gyorsan megdöntöttek, ráadásul a sajátjukat. A Koenigsegg Agera RS szintén 2017-ben 36,44 másodperc alatt csinálta végig a 0-400-0 km/órás mutatványt, vagyis ennyi idő elég volt ahhoz, hogy álló helyzetből elérje ezt a tempót, majd megint megálljon.
Most a Regerával 31,49 másodpercre javította ezt az időt Sonny Persson gyári tesztpilóta. Mindezt különösebb hírverés, ígérgetés nélkül, a videó már akkor került fel, amikor megvolt az eredmény, és ott a leírásban, hogy milyen hiteles kütyükkel mérték az időt. Így kell ezt!
A svéd szuperautó hibrid, az 5,0 literes, V8-as, dupla turbós benzinmotort három elektromos motor és egy 4,5 kWh-os akkumulátor egészíti ki. Egy-egy villanymotor került a hátsó kerekekhez, a harmadik pedig a benzinmotor-főtengelyhez kapcsolódik, helyettesítve a sebességváltót, direkt hajtást létrehozva. A Koenigsegg Regera teljesítménye több mint 1500 lóerő, míg a maximális forgatónyomatéka meghaladja a 2000 Nm-t. Így aztán az 1590 kilogramm súlyú sportkocsi eszeveszetten gyorsul, a 100-as tempót 2,8 másodperc alatt éri el.