Ahogyan a legtöbb villanyautókkal foglalkozó új vállalkozás, úgy a Bollinger is igyekszik valami különlegessel belépni a piacra és befektetőket találni. A legtöbben ezt modern kütyükkel és jövőbe mutató formatervvel teszik. Ők viszont az elektromos hajtáson kívül nem nagyon foglalkoznak mással. A B1 és B2 nevű modelljeik valószínűleg soha nem láttak szélcsatornát és a formát bárki lerajzolhatja négyzethálós füzetben.
Egyetlen érdekessége talán, hogy a vázra szegecsekkel rögzítik a lemezeket és a tetőre épp úgy ablak kerül, mint az ajtókra, ezért a kilátással aligha lehet gond. A raktér is érdekes, hiszen a hagyományos motor hiánya miatt nyitott lehet az autó eleje, így akár át lehet rajta döfni a hosszú tárgyakat.
A padló alatt ogy 120 kWh-s az akksicsomag, a teljesítménye pedig közel 620 lóerő. Ez elég ahhoz, hogy a majdnem 2,4 tonnás Bollinger 4,5 másodperc alatt gyorsuljon 100-ra. A végsebesség 160 km/óra. Egy töltéssel 320 kilométert képes megtenni. 2,4 tonna rakományt vihet és akár 3,4 tonnát vontathat.
Hogy az autónak és persze ezzel együtt a cégnek is van-e jövője, az csak azon múlik, hogy sikerül-e befektetőket és vevőket találniuk a rendkívül egyszerű villanyos terepjárójukra.