Thomas Behringer még 1987-ben alapította a TechArtot, melynek központja a németországi Leonbergben található és legfőképpen Porschékhoz kínálnak különböző tuningcsomagokat. A megszokott helyeken nyúltak a 911-es formájához, tehát a TechArt stílusában készült toldatok kerültek a lökhárítóra és a küszöbökre, valamint szolid diffúzort is reszeltek rá.

A TechArt már most sokat dolgozott a 911-esen 1

Meglepő, de nem csak céltalanul kanyarítottak néhány új vonalat a 992-esre, hanem azokat gondosan megtervezték és virtuálisan körüljárták. Aztán jöttek a szélcsatornás tesztek, ahol pontosabb képet kaptak arról, hogy valóban hasznára van-e az autónak a rengeteg plusz elem. A hátsó szárny egészen különleges formájú lett, és az átlátszó, nagy szakítószilárdságú polikarbonátból készült tartói miatt megosztó elem. Persze nem is kötelező vásárolni.

A TechArt már most sokat dolgozott a 911-esen 39

Ahogyan a TechArt állítása szerint régi klasszikust idéző, elöl 20-as, hátul 21 colos kovácsolt Daytona II felniket sem kötelező rádobni a Porsche 911-esre. Opciós a sportfutómű is, mellyel 30 mm-rel kerül közelebb a 911-es az aszfalthoz. A beltérben valódi bőr- és gyapjúkárpitozást is kérhetnek azok, akik kicsit különlegesebbé szeretnék tenni a 992-est.

A TechArt már most sokat dolgozott a 911-esen 40

Hogy ne csak a külsőségekre menjenek, a 911 Carrera 4S-hez hozzácsapnak 60 lóerőt és 80 Nm nyomatékot. Így a hathengeres boxermotorból 510 ló és 610 Nm nyomaték jön ki. Ez normál módban még nem elérhető, csak Sport és Sport+ módban szabadul fel az erőtöbblet. Hozzá markánsabban szóló kipufogót ajánlanak. Nehogy valaki ne hallja, mi közeleg.