A japán belpiacon október elejétől kapható a Lexus LS finoman frissített változata. Kívülről semmi nyoma a módosításoknak, azok kivétel nélkül a komfortot szolgálják.
A hátsókerék-hajtású kivitelek megkapták az eddig csak az összkerékhajtású modelleken alkalmazott lengéscsillapítókat, ami szélesebb tartományban szabályozható csillapítást és kisebb belső súrlódást eredményezett. A defektmentes abroncsok oldalfalának merevítését is optimalizálták, ahogy a hátsó futóműbakokat is. Ezek a módosítások összességében komfortosabbá tették a rugózást.
Ezen kívül az Executive kiviteleknél a hátsó ülésekhez is hozzányúltak. A beszálláskönnyítő funkció szélesebb lábteret biztosít az elhelyezkedéshez, a kényelmi és szórakoztató funkciókat vezérlő, hátsó vezérlőpanel pedig az eddigieknél könnyebben kezelhető.
A hajtáslánc-kínálat nem változik: a 3,5 literes hibrid 359 lóerőt ad le, míg az Európa több országában eleve nem is forgalmazott LS500 szintén 3,5 literes, de turbós motorja 417 lóerőt bocsát rendelkezésre.