Megépítette első konnektoros hibrid A8-asát az Audi. A hajtáslánc belső égésű eleme egy 3.0 V6-os benzines turbómotor 340 lóerővel és 500 Nm-rel. A villanymotor maximális teljesítménye 136 LE, csúcsnyomatéka 350 Nm. A ketttőt a nyolcfokozatú tiptronic váltóba beépített tengelykapcsoló köti össze; mind a négy kerék hajtott.

A rendszerteljesítmény és -nyomaték 449 LE, illetve 700 Nm, utóbbi már 1250/perctől rendelkezésre áll. Az autó 4,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 250 km/óra. Az átlagos üzemanyag-fogyasztás 2,5-2,7 l/100km.

A 14,1 kWh kapacitású, 385V üzemi feszültségű akkumulátor a csomagtér padlója alatt található; az elektromos rendszer hűtésébe a széria négyzónás klímaberendezés hőszivattyúja is besegít. Gázelvételkor 25 wattal, fékezéskor 80 wattal tölt a villanymotor; a súrlódófékek csak akkor lépnek működésbe, ha 0,3 g feletti fékerőre van szükség – az Audi szerint ezzel a mindennapos fékhasználat 90%-át elintézi a villanymotor.

Az autó 46 kilométert képes megtenni, illetve legfeljebb 135 km/órával haladhat tisztán elektromos üzemben. 20 km/óráig mesterségesen keltett zajjal figyelmezteti közeledtére a gyalogosokat.

Az Audi A8 L 60 TFSI e quattro már rendelhető, a kiszállítások a negyedik negyedévben kezdődnek. A normál tengelytávú variáns pár hét késéssel érkezik a nyújtott verzióhoz képest.