Egészen eddig nem bonyolították túl a Volvonál a motorok jelölését. A D betű a dízelmotorosra, a T betű pedig a turbós benzinesre utalt a Volvók hátulján. A mögötte lévő szám pedig a teljesítmény szintjére. Ez a legtöbb autógyártónál így megy mostanság, legyen az Audi vagy Jaguar. Most azonban új hajtások mutatkoztak be a svédeknél és ezeknek is kellett egy-egy betűt találni, átvariálni.
Kezdjük rögtön azzal, hogy a T ezentúl nem a benzines turbómotort jelöli, hanem a Twin Engine változatot, tehát a konnektorról tölthető hibridet, amiben hagyományos, belső égésű motor és elektromotor is van.
P-vel jelölik ezentúl a teljesen elektromos hajtású modelleket, mint az XC40 P8 AWD-t, ha a Recharged feliratból nem lenne elég feltűnő. A P egyébként a pure electric után jön. Az AWD továbbra is azt jelöli, hogy a Volvo mind a négy kerekét hajtja.
Következő a B jelzés, melyet a 48 voltos mild-hybrid modellek kapnak, amik nem tölthetőek konnektorról és nem képesek tisztán elektromosan haladni, csupán a tisztább üzemben segít kicsit az elektromos hajtás. Ezt azonban benzines és dízel modellek is használják majd.
Illetve a dízelek esetében nem sokáig, hiszen hamarosan ezeket kivezeti a Volvo. Az S60-as például már nem is kapható gázolajat evő változatban.