Gyakran halljuk a sportosabb autókkal kapcsolatban, hogy a versenypályán szerzett tapasztalatok alapján fejlesztették azokat. Az 1994-es Toyota Supra TRD 3000GT pont fordítva készült: a gyár rengeteg pénz és idő beleölésével, szélcsatornában fejlesztetteki azt a közúti aerodinamikai csomagot, amely aztán versenyt is nyert nekik a japán GT bajnokságban.
A negyedik generációs Suprához (A80) készült kitthez 50 milliméterrel kiszélesítették a karosszériát, ami új arányokat és karaktert kölcsönzött az autónak. Új légbeömlőket, vastagabb küszöböket és orbitális méretű hátsó szárnyat szereltek a kupéra. A fő attrakció a turbók hűtését hatékonyabbá tevő kép pár lyuk volt, amelyet a gépházfedélbe vágtak. A brutális aero csomagot élesben, a Super GT bajnokságban tesztelték, sikerrel.
A Toyota soha nem építette meg a TRD 300GT-t, viszont mivel a TRD (Toyota Racing Development) alaptevékenysége a tuningelemek forgalmazása, a teljes aerodinamikai csomag bekerült a cég katalógusába. Sokan vásárolták meg autójukhoz annak egyes elemeit – főleg a motorházfedelet –, a komplett csomag viszont egy vagyonba került volna, úgyhogy ha manapság ilyen bukkan fel a találkozókon, árveréseken, az nagy izgalmakat okoz.
A 3000GT motorja gyári állapotú maradt, csak a kipufogót hangolták át, illetve a futóműhöz is hozzányúltak. A brutális optikai csomag persze sok motortunert megihletett a későbbiekben, de az alapelgondolás nem szólt többről, mint az aerodinamika optimalizálásáról.
Jó eséllyel most is beéri ennyivel a Toyota: a várakozások szerint 2019 novemberének első hetében fogják leleplezni azt a GR Supra 3000GT Conceptet, amely az előzetes fotók alapján pontosan másolja az 1994-es példakép legfőbb stíluselemeit, a gigantikus szárnyat és az áttört motorházfedelet. Ahelyett viszont, hogy megmaradnának az utólag megrendelhető kitt szintjén, jó eséllyel gyártásból lesz rendelhető a Supra 3000GT, legalábbis Észak-Amerikában. Japánnak már van ugyanis egy hasonlóan megvadított Suprája: ezt a januárban bemutatott Toyota Supra TRD Performance Line Concept vezette elő. A kérdés már csak az, hogy Európa mikor kap egy hasonlóan átdolgozott Suprát.