Azok számára, akik kinőtték a pályanapot és a versenyzésben keresnek új kihívásokat, a Toyota Motorsport részlege megalkotta a GR Supra GT4-est, mely már nem kaphat rendszámot. Bár a Supra GT4-es ugyanazt az elöl MacPherson, hátul multilink felfüggesztést kapja, mint az utcai autó, a futóművet a KW szállítja, tehát nem árt egy ember, aki be is tudja állítani az adott pályára.
Változatlan a 3 literes, sorhatos turbómotor is, ám ebben az esetben 430 lóerőt hoztak ki belőle és 7 sebességes sportautomata váltót csatlakoztattak hozzá. Az elektronikusan vezérelt differenciálmű helyére mechanikus került, a kipufogórendszert pedig Akrapovicra cserélték. A fékeket a Brembo szállítja, elöl hat- hátul négydugattyúsak. A 18 colos OZ felniken Pirelli slickek feszülnek.
Rengeteg szénszál erősítésű műanyagot használtak a GR Supra GT4-hez, így a súlyát sikerült leszorítaniuk 1350 kilogrammra. A beltérben az FIA előírásainak megfelelő bukócső és kagylóülés van, hatpontos biztonsági övvel. A Supra versenyautó ára több mint 55 millió forint. Ám ez csak a kezdet! A villámgyorsan fogyó gumik, a rengeteg benzin, fékbetét és számtalan apróság mellett az autóhoz és a versenyekhez szükséges infrastruktúra árával sem árt számolni. Drága játékszer ez!