Manapság nem lehet már csak úgy csinálni a dolgokat, muszáj történetet keríteni köréjük. A Toyota azt találta ki, hogy Ed Laukes, a cég marketingért felelős alelnöke, valamint Rutledge Wood televíziós motorsport szakkommentátor akassza össze a bajuszt, és kössenek fogadást: melyikük tud dögösebb Suprát építeni.

A szitut az teszi viccessé, hogy egyikük sem maga fogott az átépítéshez: Laukes a Motorsports Technical Center (MTC) munkatársaihoz, Wood pedig egy Rick Leos nevű Toyota-mániás tuningmesterhez fordult segítésért.

Toyota GR Supra Heritage Edition

750 lóerős Toyota Supra gyári jóváhagyással 1

Előbbiek erőfeszítései nyomán jött létre a GR Supra Heritage Edition. A Heritage az A80-as (negyedik generációs) Suprára utal, amelynek szellemét az átmentett hátsó szárny mellett alaposan módosított lámpatestekkel is megidézi. Az ültetett futómű, a hatdugattyús Brembo fékek és a semi-slick abroncsok nem csak dísznek vannak: a stáb átdolgozta a gyári turbófeltöltőt, lecserélte a szívó- és kipufogórendszert, valamint átírta a motorvezérlést. Így 500 lóerő fölötti teljesítményt kaptak, ami jól hangzik, de semmi Rutledge-ék 750 lóerős átépítéséhez képest.

Toyota Hyper Boosted Supra

750 lóerős Toyota Supra gyári jóváhagyással 19

A Hyper Boosted Supra húsz darabból álló aerodinamikai csomaggal indít, a karbon paneleket csavarkötés rögzíti, így ha (vagy amikor?) gyártani fogják őket, bárki megveheti azokat saját Suprájához. Kérdés, hogy ugyanezt megteheti-e a motorral: Garrett GTX3582R turbófeltöltő és titán kipufogórendszer gondoskodik arról, hogy a 20 colos Continental ExtremeContact Sport abroncsokkal szerelt háromrészes, részben szénszálas kerekek, az ültetett KW futómű és a Brembo fékek ne unatkozzanak.