Charles Leclerc motorhibája a Forma-1-es Amerikai Nagydíj harmadik szabadedzésén kritikusnak bizonyult. A Ferrari Austint még kihúzta egy korábbi erőforrás visszahelyezésével, de Brazíliában már szükség volt az idei negyedik komponensre – mivel a szabályok csak hármat engednek, ezért tízhelyes rajtbüntetést kapott a monacói.
A csapat megtehette volna azt is, hogy Leclerc autójába egy 2020-ra fejlesztett Ferrari-motort tegyenek, azonban ez nem történt meg. „Olyan specifikációjú motort kapok, mint amit az austini problémák előtt is használtam” – árulta el az egyéni bajnokság harmadik helyén álló versenyző.
„Semmilyen újdonság nincs benne, de az időmérőkre és a versenyekre ez is jó lesz. A tempónk a korábbiakhoz hasonló lesz, de lesz némi előnyöm” – utalt a friss erőforrásra a monacói.
A Ferrarit az elmúlt verseny után rengeteg vád érte. Max Verstappen például csalónak nevezte a maranellóiakat, akik az utóbbi időben rengeteget gyorsultak, elsősorban az egyenesbéli tempót tekintve. Ugyan Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke próbálta elvenni az élét a holland nyilatkozatának, így is sikerült a Ferrari versenyzőit magára haragítania.
Kövesd Facebook-oldalunkat, hogy ne maradj le a Forma-1 legfrissebb híreiről!