Amikor évtizedekig tárolt új autókról bukkannak fel fotók, a legizgalmasabb kérdés a miért. Miért áll egy autó közel három évtizeden át érintetlenül? Van, hogy csődbe ment kereskedők elfelejtett raktárában húzzák ki a hosszú időt, van, aki eleve befektetésként vásárol ritka típust.

De egy 1990-ben gyártott, 1,3 literes motorral szerelt, 64 lóerős egyszerű 2105-ös kocka-Ladát miért őrizgetne befőttként bárki? Pedig ezzel a krémszínű darabbal ez történt, beállt a garázsba, és 1991 óta ott várt, Moszkva környékén gyűjtve a port és a mohát. 

28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 1 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 2 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 3

Most is csak azért került elő, mert bontják a garázssort, és muszáj kezdeni vele valamit. Ez a garázsbontás nagy lehetőség a veteránvadászoknak, nem egy értékes, öreg autó került elő ennek okán, és valószínűleg ez a gyári állapotú, eredeti, még szőrös szovjet gumikkal szerelt darab is egy rajongó gyűjtőnél köt majd ki. 

Csipkerózsika álmát azért aludta, mert tulajdonosa a vásárlás után nem sokkal elhunyt, a család pedig valószínűleg nem érzett elég lelki erőt arra, hogy a frissen vett autó ügyével foglalkozzon. 

Hogy az autó milyen műszaki állapotban van ennyi idő után az jó kérdés, ha tényleg semmilyen karbantartást nem kapott, akkor elég sok helyen lehetnek aknák, még lehet, hogy a motor sem fordul át…

28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 4 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 5 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 6 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 7 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 8 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 9 28 évig nem nyúltak az elhunyt autójához, most sikerült eladni 10