Azt mondja a karma törvénye, hogy minden cselekedetünk annak megfelelő következménnyel jár és minden, ami a világban történik az maga egy következmény, tehát valamilyen oknak az okozata. Egyúttal a Karma egy autógyártó is, akik újra nekifutnak annak, hogy betörjenek a villanyautók piacára. A cég vezérigazgatója, Dr. Lance Zhou szerint az SC2 koncepciójuk azt mutatja, hogyan képzelik el a márka jövőjét.

A Karma sportautója élménnyé tenné a villanyautózást 1

Hisznek abban, hogy az elektromos autózásban is megmaradt az élmény, így az SC2 is kétüléses sportautó lett. A karbon-kerámia fékek és a nyomórudas felfüggesztés is ezt hangsúlyozza. Egészen új élmény a Drive and Play funkció, mely arra képes, hogy a korábbi utat visszajátssza a vezetőnek. Ebben lehet segítségére a belső tükröt helyettesítő okostelefon is. Így az autó szimulátorként is működik, ami sokat javít a vezetési tudáson.

A Karma sportautója élménnyé tenné a villanyautózást 15

Több új technológiát próbáltak ki, amivel jobban személyre szabható az autó. Van benne arcfelismerés és ujjlenyomat-leolvasó, az ülések és a kormány szintén biometrikus. A Karma SC2-ben hosszában helyezték el a 120 kWh-s akksicsomagot és mindkét tengelyen található villanymotor. Ezeknek összteljesítménye 1100 lóerő, de ami még ennél is meghökkentőbb, az a 14 000 Nm nyomaték. Egyetlen töltéssel képes akár 563 kilométert megtenni. Persze, csak akkor, ha a vezető nem használja ki az 1,9 másodperces gyorsulást (60 mérföld/óráig).

A Karma sportautója élménnyé tenné a villanyautózást 16

Nincs tervben a Karma SC2-es gyártása, ez leginkább technológiai demonstráció. A Karma azon van, hogy ezek az újdonságok a jövőben elérhetőek legyenek és így izgalmasabb villanyautók születhessenek.