A múlt héten röppent fel, hogy a kanadai divatmágnás, autógyűjtő milliárdos, a Racing Point F1-es csapat fő tulajdonosa, Lawrence Stroll bevásárolná magát a brit luxussportkocsi-gyártó Aston Martinba, hogy aztán a csapatát is ezen a néven futtassa tovább.
Ez eddig mind szép és jó, de van egy kis bökkenő: az Aston Martin néhány éve a Red Bull Racing névadó szponzora, ráadásul a hosszútávú világbajnokságban is közös projektet indítanak a Valkyrie hipersportkocsival – a partnerség Stroll érkezésével mindenképp megkérdőjeleződne.
Az energiaital-gyártó motorsportfőnöke, Helmut Marko így reagált a spekulációkra: „Szerződésünk van (az Aston Martinnal)”.
Úgy tudni ugyanakkor, hogy az említett szerződés csak 2020-ra szól.
Az Aston Martin a hírek megjelenésekor nem kívánt reagálni, de a hétvégén megszólalt a cég vezérigazgatója, Andy Palmer, a Reutersnek azt mondta, pillanatnyilag nem téma az eladás:
„Semmiképp sem keresünk aktívan befektetőt. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem is jön majd” – hozzátéve azért, hogy az Aston Martinnak Stroll nélkül is „tökéletesen racionális útja van a sikerhez”.