Felesleges a miértekre keresni a választ: felfoghatatlan, hogy valaki miért cseréli le a Toyota 2JZ soros hathengeres benzinmotorját egy eredetileg mezőgazdasági munkagépekhez tervezett 5,9 literes, 12 szelepes Cummins dízelmotorra.
Illetve mégis: mivel senkinek nem jut eszébe ilyen őrültséget csinálni, aki meglépi, garantáltan egyedülálló autóval jelenhet meg a következő Supra-találkozón (már ha egyáltalán beengedik a parkolóba.)
Ha a Supra-klán kiközösíti Ashley Whitsey-t, a terepjárósok tárt karokkal fogadják majd a bolond britet: elöl 30, hátul 32 colos, ballonos abroncsaival és emelt futóművével ez a Supra akár sárban is elboldogul – pláne, mert az említett Cummins dízelmotor nyomatéka 840 Nm.
Illetve ennél jóval többel: amióta beépítették a Toyotába, új turbófeltöltőt és módosított szívórendszert kapott, most valahol félúton lehet az eredeti 840 Nm és a végső célként kitűzött 1300 Nm között.