1975-ben vágtak bele az első projektbe az angol Overfinchnél és azóta sem foglalkoznak mással. Míg mások a Land Roverek terepképességeit csiszolgatják, addig ők inkább a teljesítmény és luxus irányába viszik el az autókat. Még az olyan kemény terepjárókat is, mint a Defender, ami távolról sem luxusautó, de a forma sokaknak tetszik, így csak a tartalmat kell az ő ízlésükhöz igazítaniuk.

450 lóerő, 95 millió forint, és még mindig egy Defender 1

110 km/órában korlátozták a Defender végsebességét, de egészen addig nagyon tud sietni. Mert a General Motorstól érkező 6,2 literes V8-as motor 450 lóereje könnyen viszi az autót. Hozzá 6 sebességes automataváltót kapcsoltak és rozsdamentes acél kipufogón keresztül szól. Az első fékek hat-, a hátsók négydugattyúsak lettek.

450 lóerő, 95 millió forint, és még mindig egy Defender 21

Hogy ne legyen kellemetlen a kikötő parkolójába gurulni a Defenderrel, ezért a puhatetős, rövid tengelytávú autót az ügyfél kérésének megfelelően smaragdzöld színűre fényezték, egyedül a gépháztető és a maszk kapott ezüst festéket. A puritán beltérben volt igazán sok munkájuk, ide nagyon sok bézs bőr kellett, hogy mindent elfedjenek vele. Becsomagolták még a Recaro sportüléseket is és rengeteg krómozott apróságot szórtak szét az utastérben. Na, így lesz 95 millió forintos autó egy Defenderből!

450 lóerő, 95 millió forint, és még mindig egy Defender 22