20-25 millió forintért tulajdonképpen bármilyen élményautót megkapunk, egymás után sorakoznak az alig futott BMW M4-esek Competition csomaggal, az olasz egzotikumok kedvelőinek akad Maserati Granturismo rendes Ferrari V8-as motorral, de hiába a bőséges kínálat, ma ez a Ferrari 456GT a legcsábítóbb mind közül. 

Ebben minden benne van, amire egy autóbuzi vágyhat, ráadásul mindennapokban használható, relatíve élhető formában. Mert a Ferrari 456 volt az olaszok családi típusa a kilencvenes években, a klasszikus 65 fokos hengerszögű V12-es motor az első tengelyhez került, a váltó hátra, és a kettő közzé két személynek egész tágas utastér került. Bátrak hátra is bepasszírozhatták magukat, hiszen ez egy 2+2 kialakítású, elvileg négy személyes autó, de azért ez inkább pár perces élménykörre megfelelő, semmint hosszabb utakra.

De mindegy is, hiszen a lényeg a kormány mögött van, a jó öreg nyitott kulisszás hat sebességes manuális váltónál, és a 436 lóerős szívó V12-esnél többet élményben kevés mai autó képes adni. Látványban meg pláne, a bukólámpás, a modern barokkosan díszített sportkocsik között szemnek kedvesen minimalista karosszéria, és a Monza Rosso szín bőven megéri a 73500 dolláros vételárat. 

Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 1 Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 2 Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 3 Nincs ma ennél csábítóbb autó 22 millió forintért 4