Amikor 1947-ben megjelent a Ford F-sorozata, akkor még minden változat közös alvázat használt, melyet kifejezetten a teherautók számára fejlesztettek ki. 1956-ban a második generációval kapta meg az F-1 helyett a három számjegyű F-100 jelzést a féltonnás (persze, nem a súlya) platós. Ekkor csatlakozott a kínálathoz a Power Kingnek nevezett 4,4 literes, V8-as motor, ami 300 lóerős.
Felújították, szatén fekete színűre fújták és a Shelby Mustang GT350-es motorja került ebbe az autóba. Az 5,2 literes V8-as közel 530 lóerős és 580 Nm nyomatéka van. Hogy az öreg teherautó bírja az erőt, ezért átdolgozták az alvázát és a Cobra független első és hátsó felfüggesztése került alá.
Kiszélesítették még a kerékjárati íveket, hogy a nagyobb felnik és a szélesebb gumik elférjenek a Ford F-100 alatt, valamint LED-es lámpákat és sötétített ablakokat kapott. A beltérben fekete bőrkárpitozás és egyedileg gyártott műszerfal figyel.
Hogy mindenki tudja, merre jár a fuvar, arról a Kooks kipufogórendszer gondoskodik.