Úgy tartották, hogy nagyobb karosszériával és V8-as motorral már nem lesz az igazi a BMW M3-as, pedig az E92 nem csak erősebb lett, hanem a nyolchengeres motor is könnyebb, mint a korábbi sorhatos volt. Ez volt az utolsó BMW, amibe szívó benzinmotor került. Ezen viszont néhányan szerettek változtatni, ahogyan ez a Santorini kék színű M3-as sem maradt gyári.

Nem dobnám le a kompresszort erről az M3-ról, az biztos! 1

Került rá néhány karbon kiegészítő meg új lámpák, hangosabb kipufogó és két, Recaro Sportser CS ülés is, valamint M Performance kormánykerék. A nagy fekete felnik és a többi látványelem azonban lényegtelen. Sokkal hasznosabb átalakítás volt az BC Racing állítható futómű. A hatsebességes kézi váltó és a sperr már adott volt az M3-ban.

Nem dobnám le a kompresszort erről az M3-ról, az biztos! 25

ESS Tuning VT2-625 kompresszort akasztottak a 4 literes, V8-asra. Ennél nem álltak meg, mert tudták, hogy a nagyobb teljesítményhez szükséges a VFE olajhűtő, a továbbfejlesztett Bosch injektorok, az átdolgozott szívóoldal és még rengeteg apróság. Az eredmény keréken mérve 577 lóerő és 493 Nm nyomaték.

Nem dobnám le a kompresszort erről az M3-ról, az biztos! 26

Videóban is összefoglalták a fő tudnivalókat, de a hangok csak valamivel 1 perc után érkeznek: