Európa és Japán kivételével a Toyota 3,4 millió autóját rendeli vissza világszerte ellenőrzésre arra hivatkozva, hogy a légzsákok esetleg nem lépnek működésbe a szükséges pillanatban.
A gond a ZF-TRW cég által gyártott, a légzsákok működését felügyelő, de a külső elektronikus zajoktól nem kellő módon védett elektronikus egységgel lehet. Az elégtelen védelem miatt a járművek ütközésekor keletkező bizonyos elektronikus zajok megzavarhatják a berendezést, és emiatt a légzsák nem lép működésbe a szükséges pillanatban.
Feltételezések szerint a hiba nyolc ember halálát okozhatta.
Eközben a Honda csaknem 2,7 millió autóját hívja vissza az Egyesült Államokban és Kanadában a Takata által gyártott légzsákok esetleges problémái miatt.
A Takata által gyártott légzsákokkal előfordult már, hogy nem fújódtak fel, vagy rosszul nyíltak ki, és emiatt elszakadtak. Olyan esetekről is tudni, amikor a légzsákokat felfújó pirotechnikai eszköz robbanótöltete idővel nedvességgel szívta meg magát, ami instabillá tette a vegyületet, és az eredetileg tervezettnél nagyobb erejű, repeszképző robbanást okozott.