A Mulsanne távozásával a Continental Flying Spur lesz a Bentley csúcslimuzinja; ennek megfelelően az új modell különösen igényesen (és macerásan) összerakott belső teret kapott.
141 kézműves mester 60 alkatrészt összesen 350 darab, fenntartható gazdálkodásból (nem kizárólag bőréért tenyésztett szarvasmarháktól) származó bőrdarabbal borít; a kárpitozás során több mint három kilométernyi cérnát használnak fel. Ez a cérna az adott bőrdarab vastagságától, illetve helyétől függően ötféle különböző átmérőjű lehet – a légzsákok burkolatánál például vékony cérnát használnak, hogy könnyen felszakadjon. Cérnából 23, bőrből 14 árnyalat létezik – meg persze ott van az egyedi kivitelezés és az azzal járó korlátlan opciók lehetősége.
A Flying Spur kormánykerekét a Bentley állítása szerint az autóipar legigényesebb kárpitosmunkájával borították bőrbe. Csak a volánt öt méter cérnával, 168 keresztöltéssel varrják meg. Minden egyes kormánykeréken 3,5 órát dolgozik egy mester – a mozdulatsor olyan bonyolult, hogy robot nem volna képes rá, állítják.
Az ülések összeállítása 12 órát vesz igénybe, a fejtámlák opciós hímzése darabonként 5103 öltésből áll – ezt gép végzi.