A nyolcszoros Grammy-díjas amerikai énekesnő, Dolly Parton posztolta először azt a képmontázst, amiből aztán az új netes kihívás robbant ki. Ez a #dollypartonchallenge, amihez rengetegen csatlakoztak és már az egészen nagy márkák is készítettek összeállítást.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Get you a woman who can do it all 😉

Dolly Parton (@dollyparton) által megosztott bejegyzés, Jan 21., 2020, időpont: 10:02 (PST időzóna szerint)

Az elkészítése igazán egyszerű, mindössze négy kép kell hozzá, ami jól mutatja, hogy egy személy mennyire különböző karakterű képeket tölt fel a neten megjelenő felületeire. A LinkedIn, a Facebook, az Instagram és a Tinder tipikus képeiből áll össze. A Porsche például ezzel szállt be a játékba:

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Porsche (@porsche) által megosztott bejegyzés, Jan 25., 2020, időpont: 3:51 (PST időzóna szerint)

A Magyar Közút sem maradhatott ki. Művüket az Instagramra posztolták és rögtön kihívták a rendőrséget, a mentőszolgálatot és a katasztrófavédelmet is: