A Toyota GT86-os nem a leggyorsabb sportautó, de az egyik legjobban vezethetőek között van. A négyhengeres szívó boxermotor szintén különlegessé teszi.
Sokan viszont a 200 lóerőt kevésnek tartják az autóba, ezért már rengeteg tuning alkatrész áll rendelkezésre. De másképp is lehet növelni a teljesítményt. Emberünk például egy Nissan Leaf hajtását pakolta a GT86-os alá.
Az elektromossá alakítás nem volt olyan egyszerű, mint elsőre hangzik. A GT86 alá nem lehet egyben beemelni a Leaf akksiját, ezért Philip Schuster a 48 modult és 96 cellát más elosztásban helyezte el.
24 modul került a pótkerék helyére, 12 az egykori tankhoz, a többi pedig az autó orrában kialakított helyre. A Leaf elektromotorját a GT86-os eredeti váltójához csatlakoztatta egy egyedi közdarab segítségével.
Így lett egy 200 lóerős Toyota GT86-osa, ami nem tűnik előrelépésnek a gyárihoz képest, de a 400 Nm nyomaték közel a duplája az eredetinek.